Meest gestelde vragen


Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden

Meest gestelde vragen


Om je bestelling te verwerken heb ik je naam, (factuur- en verzend-) adres, e-mailadres nodig. Deze gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt om je bestelling te kunnen versturen en de betaalgegevens te kunnen controleren.

Om een bestelling te kunnen plaatsen heb ik je naam, adres en e-mailadresnodig. Een account aanmaken is niet verplicht. Na het plaatsen van je bestelling kun je een account aanmaken, bij een volgend bezoek kun je je eenvoudig aanmelden en hoef je dus niet je gegevens opnieuw in te vullen. Als je een account bij blitsbedrukt hebt kun je eenvoudig je bestellingen volgen en je orderhistorie inzien.

Stuur BlitsBedrukt een e-mail op info@blitsbedrukt.nl en geef in het kort aan wat er misgaat. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Ik kan je ook bellen, vermeld dan even je telefoonnummer in het bericht.

Wanneer je klaar bent met winkelen en (deels) af wilt rekenen met een cadeaubon of kortingscode zie je onderaan in je shoppingbag ‘Heb je een kortingscode?’. Hier voer je de code van je cadeaubon of de code van de desbetreffende actie in en klik op ‘Toepassen’, het bedrag zal verrekend worden met het totaalbedrag van je bestelling. Op actiecodes wordt geen geld teruggegeven. Op cadeaubonnen geef ik ook geen geld terug, voor het eventuele restantbedrag wat overblijft wordt een nieuwe unieke code aangemaakt zodat je deze de volgende keer kan gebruiken.

Ik doe erg mijn best om dit soort vergissingen te voorkomen, toch kan een foutje er in sluipen.. Laat het in een email via info@blitsbedrukt.nl weten dat je iets verkeerd hebt ontvangen en welk product je wel graag wilt ontvangen. Ik zal dan zo spoedig mogelijk het juiste artikel naar je opsturen en de retourverzendkosten met je verrekenen.

Je kunt contact met BlitsBedrukt opnemen via info@blitsbedrukt.nl of telefonisch op 06-24901911

Ga rechtsboven naar de pagina ‘Mijn account’ en voer hier je emailadres in waarmee je je al eerder bij BlitsBedrukt hebt geregistreerd. Klik vervolgens op ‘Vraag een nieuw wachtwoord aan’ en je krijgt een nieuw wachtwoord van mij toegestuurd. Dit kun je na het inloggen weer wijzigen in je eigen accountgegevens.

Onderaan iedere nieuwsbrief die je van BlitsBedrukt ontvangt heb je de mogelijkheid om je uit te schrijven, door te klikken op “uitschrijven nieuwsbrief”

Overige vragen


Rechtsboven op de homepagina kun je inloggen met je account. Eenmaal ingelogd zie je je huidige gegevens en heb je de optie om je gegevens aan te passen zoals je verzend- en factuuradres en je wachtwoord

Is uw vraag nog niet beantwoord?