Klachten en Garantie


Ik hoor graag van u terug als u niet tevreden bent over het product dat u bij BlitsBedrukt heeft gekocht. Ook als u niet tevreden bent over mijn manier van werken hoor ik dat graag van u terug. Neem contact op via info@blitsbedrukt.nl en ik zal binnen 24 uur reageren.

Artikel beschadigd
Is een artikel beschadigd en wil je dat ruilen of retourneren, dan vraag ik je het liefst zo snel mogelijk en binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling een email te sturen. Dit kan naar het mail adres: info@blitsbedrukt.nl. Beschrijf in de mail wat de klacht precies is.

BlitsBedrukt ruilt en/of retourneert alleen beschadigde artikelen die al beschadigd waren bij levering. Alle beschadigde geretourneerde artikelen worden door mij gecontroleerd. Wanneer naar mijn mening blijkt dat de artikelen beschadigd zijn door reguliere slijtage zal ik het artikel niet als beschadigd artikel accepteren. Je ontvangt na akkoord op de retourzending, binnen 14 dagen je geld terug.

Natuurlijk is het erg vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vraag ik je vriendelijk om je klacht via de e-mail door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Ik zal de klacht zo snel als mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Gegevens
BlitsBedrukt:
Nienke van Hichtumstraat 5
3207 WK Spijkenisse

info@blitsbedrukt.nl

06-24901911

Na ontvangst van je klacht ontvang je van mij een bevestiging.

Ik zal je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal ik je hiervan op de hoogte stellen.